niedziela, 28 lutego 2010

Wiosna, ach to Ty!

Wiosna idzie! Uwielbiam tę porę roku (a co dopiero po taaakiej zimie). Zatem na zaostrzenie wiosennego apetytu kilka migawek z zeszłego sezonu ;)








Na początek uchylę też rąbka tajemnicy - pochwalę się nad czym teraz pracuję, a jest to tylko część większego projektu. Myślę, że efekty całościowo-końcowe pokażę w kwietniu.






Jakiś czas temu skończyłam okładkę na kalendarz (najwyższa pora ;P) w końcu już jutro zawita do nas Marzec. :)


A na koniec jeszcze kilka zdjęć:





Pozdrawiam wszystkich ciepło wiosennymi promyczkami słońca :)

4 komentarze:

  1. Ojej!!! Zachwycił mnie ten drewniany dekor.. Sama takie cudo stworzyłaś????????? Szczęka mi opadła!
    Haftowana okładka jest piękna :) i fotki piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia...kiedy tak będzie na dworze ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne, pozytywnie nastrajajace zdjecia! Trzymam kciuki za wiosne ;)
    U nas pieknie i slonecznie, i coraz cieplej. Oby tak dalej ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Snycerstwo! No to teraz padłam- to moje marzenie- umieć robić takie cuda!!! A okładka wspaniał- pięknie wykonana

    OdpowiedzUsuń