środa, 30 grudnia 2009

Poświątecznie o świętach.

Święta, święta... i po świętach. Czekamy na nie cały rok, przygotowujemy się tygodniami, a kiedy w końcu nadejdą to potrafimy ich nawet nie zauważyć. Dlatego właśnie każdy dzień powinien być dla nas niezwykłym świętem, uśmiechajmy się nie tylko podczas Bożego Narodzenia.

Wszystkim odwiedzającym składam najpiękniejsze życzenia świąteczno-poświąteczne :) Spełnienia marzeń, uśmiechu i codziennie takiej "małej Wigilii" :)






Kutia to dość specyficzne danie. Niektórzy je uwielbiają i nie wyobrażają sobie świąt bez niego świąt, inni (tak jak ja) raczej za nim nie przepadają.




A tutaj chrupiące migdały - są naprawdę smaczną przekąską, a znikają błyskawicznie! Pozazdrościłam Elisse.










Przepis na "rafaello" również pochodzi z bloga Elisse.


Obok mocno mlecznej czekolady zdecydowanie mój ulubiony deser - śliwki w czekoladzie. Najlepiej smakuje wyjadany prosto ze słoiczka, oczywiście z umiarem ;) Przepis pochodzi od niezastąpionej Bei.


Pochwaliłabym się jeszcze jednym znakomitym wypiekiem, ale zniknął zanim zdążyłam wyciągnąć aparat (co chyba jest najlepszą reklamą ;P). Mowa o Pani Walewskiej.

Szydełkowe serduszka:












Wszyscy mają Władzię - mam i ja! A co! Narodziła się również brązowa Tilda, ale obecnie jakoś cierpię na niemoc fotograficzną i nie umiem umieścić jej w odpowiedniej oprawie. Postaram się za jakiś czas.




Oby Nowy Rok był dla wszystkich jeszcze lepszy niż ten mijający! :)

8 komentarzy:

  1. Jakie to wszystko cudowne!!!Te koronkowe serducha podbiły moje serce...są prześliczne!
    Kutię uwielbiam,niestety w naszej rodzinie nie ma jej w wigilijnym menu.
    Nie jestem w stanie ogarnąć tych cudeniek za jednym "podejściem"...jeszce tu wrócę:)
    Dziekuję za życzenia...Samych pogodnych i dobrych dni w Nowym Roku życzę i pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości! Piękna choinka, apetyczne smakołyki i cudowne serca! Życzę Ci dobrego nowego roku, radosnego, twórczego i szczęśliwego :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja zycze Tobie i Twoim bliskim by ten rok byl szczesliwy i radosny! I bysmy nie tylko od swieta umieli dostrzec magie zycia :)

    Ciesze sie bardzo, ze przepis na powidla sie przydal :) Milo mi, ze w taki wlasnie wirtualny sposob cos nas polaczylo :)
    A Twoje koronkowe serduszka sa przecuuudne!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatkało mnie po prostu na widok tych serduszek lniano-koronkowych! Dzieła sztuki, przepiękne i eleganckie. Brak mi słów zachwytu, serio. U progu Nowego Roku życzę Ci nieustającej weny twórczej oraz samych miłych chwil - w tym wiele czasu na ulubione hobby:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heej! Wszystko w porzadku?!?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,

    Wszystko co znajduje się na tym blogu jest albo śliczne, albo smakowite albo tez niepowtarzalne. Bardzo chętnie czerpie z niego inspiracje i wykorzystuje przepisy. Jednak Twoje serduszka na lnie całkowicie rzuciły mnie kolana :o). Miałabym ogromną prośbę czy mogłabyś podzielić się wzorami na te szydełkowe serduszka albo na blogu albo przysyłając na maila (brzoskwinia_ase@vp.pl)? Jeśli to nie kłopot oczywiście.
    Z pozdrowieniami Brzoskwinia z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Brzoskwinko!
    Dopiero teraz natknęłam się na Twój komentarz i bardzo dziękuję za ciepłe słowa - jest mi niezmiernie miło.
    Oczywiście postaram się znaleźć te wzory i wysłać Ci je możliwie jak najszybciej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę piękny i urozmaicony zestaw. Wiele talentów pokazałaś. Pozdrawiam serdecznie - Ola Bobe Majse

    OdpowiedzUsuń